Vilse i skogen

Kom precis hem efter en ridtur med Johanna. Jag skulle visa henne en väg som Annelie har visat mig tidigare, men mitt minne bevisade för mig att det inte är på topp. Med flera saker i huvudet lyckades vi snurra runt oss i skogen och tappa bort alla stigar. Lyckat. Efter ett tag med mycket om och men så kom vi tillbaka till en beknat väg och hittade sedan rätt. Blev mest skritt, travade och galopperade lite grann bara. Men hästarna blev rätt trötta i alla fall med allt snurrande i orörd snö som fortfarande var ganska djup.
 
Sigge skötte sig super och var lugn hela tiden även när vi vände på en lång raksträcka och både travade och galoperade hemåt. Stolt över honom med tanke på att han har vilat i flera dagar och blev igångsatt igår.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0