Lugn kväll och morgondagens planer

Idag släppte jag Attis i en gräshage och lät honom få vila, det förtjänade han tycker jag! Istället köpte jag med mig lite fika till stallet åt mig och Annelie som vi åt på hennes altan i det fina vädret. Fixade även det vanliga i stallet och fixade sedan badkaret, skrubbade rent och fyllde åtta dunkar med vatten så att det blev nästan helt fullt. Imorgon ska det tydligen bli väldigt varmt och fint väder och då är både jag och Annelie borta så ville att hästarna skulle ha fullt badkar tills dess. Var även bort till betet, där jag är varje dag, och pussade på min mörka häst som verkar leva livet!! Älskar att se honom så glad och välmående. 
 
 
Imorgon ska jag vara i stallet ca kl 5.50 för kl 6.00 rullar jag och Annelie till Bollnäs. Haha jag och mitt lokalsinne vet knappt vart det ligger, men dit ska vi i alla fall! Annelie ska tävla och jag följer som vanligt med som hästskötare. Ska bli riktigt roligt och speciellt eftersom planen är att debutera en högre klass. Så nu ska jag nog hoppa in i dusch och packa det som ska med imorgon för att sedan krypa ner i sängen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0