Snabbt inlägg

Sitter just nu i skolan och försöker plugga lite. Helt slut efter en helg med tidiga mornar, sena kvällar, få timmars sömn plus förkylning. Har ju spenderat hela helgen på Sundbyholm och hjälpt Annelie, trots trötthet så har det varit lika roligt som vanligt, speciellt med alla kändisar som var där, haha. Däremot hade jag önskat att man hann titta lite när dem red, lyckades se några på håll i alla fall medan jag gick med Annelies hästar.
 
Bild från google på Sundbyholms hoppbana. Här har jag spenderat flera timmar torsdag, lördag och söndag. 
 
Denna vecka är det en hel del saker som ska in i skolan, slutiga inlämningar så vill gärna få dem bra. För tillfället försöker jag få klart mitt gymnasiearbete om kromosomer och celldelning, suck. Däremot så slutar jag skolan tidigt idag, 12.40 så då sticker jag direkt till stallet för hoppträning. Ikväll ska jag till min storasyster som ska testsminka mig då jag ska på bal med skolan på fredag. Min syster ska då sminka mig så vi ska prova en gång innan. Vi hörs senare!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0