Tävlingar hela helgen

Har gått och blivit sjuk, såklart.... Är dunderförkyld och igår hade jag feber också. Men trots det och få timmars sömn inatt gick jag upp 05.30 imorse, drog på mig varma kläder och åkte till stallet, där jag hjälpte till att lasta Annelies hästar för att sedan åka till Sundbyholm för tävling. Tycker faktiskt att jag är en rätt snäll hästskötare ;) Så ja, större delen av dagen har spenderats på tävlingen i stormen, usch vad kallat det var! Trots kylan och att jag inte mådde så bra, så är det ändå roligt med tävlingar. Speciellt då man får träffa kändisar som bland annat Malin Baryard-Johnsson och Helena Lundbäck! Ska även dit på lördag (då ska vi åka från stallet vid kl 5 på morgonen, suuuck!) och söndag. Då ska även Alexander Zetterman tävla enligt startlisan så hoppas på att få se honom också. Kan man fråga om autograf tro...? Haha. Kul ska det bli i alla fall, även om jag hade kunnat må bättre. Halvsov hela vägen hem i bilen så tyckte lite synd om Annelie som försökte hålla mig vaken och typ inte hade någon att prata med, social hästskötare - eller inte....
 
Sista tävlingen med Sigge... 
 
Attis har fått vila både igår och idag, men det dör han inte av med tanke på att han har gått riktigt hårt de senaste veckorna. Hoppas på att orka rida imorgon. Blir tidig morgon imorgon också då jag ska jobba sen, hur jag nu ska orka det... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0