Imorgon måste det bli...

Imorgon MÅSTE det vara lite mulet enligt mig :D För om det inte är allt för varm, ska syrran hänga med till stallet och hjälpa mig lite med hoppningen! Det är så kul nu när jag har fått börja hoppa Sigge igen :D Det är nog första gången i år som jag inte vill att det ska vara sol :P
Dock fick jg höra att det tydligen ska vara strålande sol och varmt imorgon, men taggar och hoppas som tusan att det är lite svalare :)

 

Lite diverse bilder på Emma (min syrra) och Sigge. Den första är när både jag och Emma sitter på honom, den andra är en suddig bild som jag hittade när Emma hoppar honom någon gång (vet inte när :P) och den tredje är på Emma och Sigge när vi provred honom :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0