16.25

Malin åkte hem för en stund sedan så nu sitter jag här själv och lyssnar på lite musik. Vi var uppe hela natten och somnade vid 9.30 och sov till ca 14. Snart skulle mamma komma hem med lite mat och sen sticker jag till stallet :)

Är trött och har egentligen inte så mycket ork att rida, men Sigge fick en lugn dag igår så idag ska jag rida ordetnligt! Är dock inte alls sugen på dressyr eller jobba i padocken, så tar nog och rider ut en sväng :) Idag är även sista dagen jag har hand om Enter, för denna gång, då Ebba kommer hem inatt. Känns lite konstigt då det har varit riktigt trevligt att pyssla om Enter :) Men det kommer väl fler gånger :)

Så idag får Enter så för dett inläggets bilder: (ursäkta för den dåliga kvalitén)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0