då kör vi igång igen då, efter en veckas vila

vet att jag har varit riktigt dålig på att uppdatera de senaste dagarna och kasnke till och med veckan. Men då Sigge hade tappat en sko hände det inte speciellt mycket inom hästlivet. Jag åkte ut varje dag och mest borstade och pyssslade om honom.



Men idag har han äntligen fått på sig sin sko igen så idag blev det en lugn skrittur med Ebba och Enter (som Ebba nämnde tidigare). Sigge var riktigt pigg och ville mest dra iväg så föröskte aktivera honom lite i skritten. han var pigg och glad och ville helst bara galoppera.

Imorgon blir det stallet på förmiddagen, troligen ska Ebba och jag rida lite på ett fält. det blir inte så hårt för Sigges del eftersom han har fått vila en vecka, då vill jag inte köra slut på honom på en gång. hade mest tänkt att få honom lösgjort i lång och låg form.



På eftermiddagen och under kvällen ska jag till marknaden med vännerna, men ska väl försöka få in något inlägg innan dess :)


Kommentarer
Postat av: malin

Måste bara säga att eran design är så himla fin! Väldigt bra jobbat! Riktigt coolt :)

Kram!

2011-08-27 @ 10:23:18
URL: http://cirene.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0