Djur i mängder!

Enter är ju inte det enda djuret jag har, utan jag har ju lite fler hemma också! Tänkte att ni skulle få en liten snabb genomgång om de andra! :)


Elke's Äska Äsping "Skorpan" är en Västgötaspets tant på 10 år, hon är bossen hemma!

 
Kukistin Fixu Flisa "Flisa" är även hon en Västgötaspets tik, hon är  4 år och väntar valpar till helgen!
Ni kanske hörde på namnet att hon är från Finland!


Pettson "Poddan, Poodie, Tjockis, Poddis" kärt barn har många namn! Är 5 eller 6 år, väldigt osäker om jag ska vara ärlig.. Poddan är blandras mellan Cornish Rex och bondkatt. Poddan är den mest socialaste av våra katter, man kan göra vad man vill med honom, han bryr sig inte!


Poddan och Flisa!




Lilleman "Lylly" är snart 2 år och han är någon blandning han med, hans mamma är iallafall en bondkatt. Även om Lylly inte är yngst så är han minst i kroppen, han är jätte liten och smal, Stinkie är nästan dubbelt så tjock som honom och då är Lylly mer än ett år äldre!




Tyson "Stinkie" är 8 månader och även han någon bondkatt. Egentligen är Stinkie min brors katt men han bor hos oss för hos min bror skulle han fått vara själv så mycket.


Alla tre katterna samlade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0