Imorgon väntar något roligt!

Kom hem för en stund sedan från stallet. Ebba och jag åkte ut lite senare då det har varit ganska varmt idag. Det blev ett lugnare ridpass, då Sigge gått hårt de två senaste dagarna och så vill jag att han ska vara lite piggare imorgon, för då ska en kompis till mig följa med till stallet och ta lite kort på mig och Ebba, ska bli superroligt! :) Det är inte ofta som någon annan kan fota nr jag rider, så det är ju alltid lite extra roligt när det väl händer :)

Så idag blev det en lite längre stkritttur och sedan trav och galopp runt en åker, så att hästarna skulle f sträcka ut sig lite. Sigge fick rulla på i sitt eget tempo och jag krävde inget av honom.

Sedan fixade jag klart allt i stallet och skjutsade sedan hem Ebba på moppen. Det var jättedimmigt när vi skulle åka hem, så såg knappt cykelbanan :o

Men nu ska jag nog snart gå och sova, då jag ska upp tidigt imorgon.
Glöm inte att hålla koll här imorgon, då förhoppningsvis några bilder kommer upp. Vem vet, kanske det kommer en film också om ni vill? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0