Inköpningslista!

Imorgon hade jag tänkt spendera lite pengar på hästsaker! Svider alltid i plånkan men det är ju kul att skaffa lite nya saker också! Hade tänkt att åka först till Glada hästen i spiltan och sedan vidare till Hööks.

På Glada hästen ska jag köpa ett par nya ridbyxor och det blir ett par marinblåa JW, dom har jag velat köpt länge men aldrig kommit till skott eller hur man ska säga.. Men imorgon ska jag trotsa min snålhet! På Hööks hade jag tänkt investera i en ny väst, ridstövelstrumpor och rosa reflexboots. 

Såklart finns det mycket mer jag vill köpa i hästväg inför vintern men känner att snålheten tar stopp där.. hehe, ganska sorligt att jag sitter den 11 augusti och skriver om höst och vintersaker. Men man måste ju börja tidigt med att ladda upp för sen står man där i mörkret och den bitande kylan och allt är utsålt!

Hela kalaset går på hela 1370 kronor, då inräknat två rabatter jag får i båda affärerna, annars skulle det kostat 1495 kronor.. Men vem vet.. kanske det blir dyrare endå, kanske hittar något annat som lockar för mycket! ;)

Imorgon får ni se bilder på mina inköp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0