Mys

Idag blev en riktigt lugn dag i stallet. Enter fick stå för jag kände inte direkt någon lust att rida. Satt istället och snackade med både Ida och Johanna som äger Fröken i någon timme. Sen snackade jag och Ida vidare en stund medans vi borstade och gosade lite med hästarna.

Bytte även vatten i både Sigges och Enters hage. Lite drygt att byta i Enters hage för dit räcker inte vattenslangen så man får ta stora dunkar med vatten i en skottkärra för att kunna fylla på det. Kändes rejält i armarna när vi hade kommit fram!

Om allt går som det ska så skrittar jag ut Enter tillsammans med Ida och Sigge, därefter eller innan har inte riktigt bestämt mig än rider jag Nathelle!


Imorgon kommer mamma troligtvis fixa Enters man så den blir kort och fin! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0