Snyggt ska det va!

Enter fick stå idag, hade varken ork eller lust för det blåste så mycket. Kände inte för att bli frustrerad på honom om jag hade ridit på paddocken så det får bli imorgon istället!

Fixade lite med mina täcken och så! Tog fram alla höst och vintertäcken! Bytte även hylla för det vart en ledig. Har alltid haft den längst ner, vilket är lite jobbigt. Plus så upptäckte jag att den hyllan jag tog nu va större!! :o Här kommer jag och har nästan flest täcken i hela stallet och har den minsta hyllan, orättvist.. Men fint blev det iallafall!


Ordning och reda på alla vinter och stalltäcken! Fint och brydligt ska det vara! :)
Sen är det fyra regntäcken till som inte ligger med där, men som ska!


Detta är mitt tävlingsskåp i plåt, kostar ungefär 3000 kronor i nypris. Jag använder det till att förvara täcken i! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0