Gästinlägg - Malin

Hejhej! Det skrivs så mycket om mig i denna blogg så varför inte presentera mig på riktigt? Jag heter Malin och är 16 år. Jag bor i Västerås och är Idas så kallade "bästa vän". Men jag ser inte henne som min "bästa vän" utan mer som en syster.
Jag och Ida är väldigt olika. Hästarna är hennes liv, medan musiken är mitt liv. Jag vísste absolut ingenting om hästar tills jag träffade Ida, men under åren jag känt henne har hon lärt mig massor och det är väldigt interessant. Det är samma sak med musiken för henne. Hon visste inte mycket. Men under åren så har hon lärt sig mer och mer. Till och med några ackord på gitarren :)

Vi är mycket olika, men väldigt lika om man tänker efter. Ida är den enda som någonsin har förstått mig och jag tror hon känner samma sak. Jag vet det låter... smörigt, men det är sant.

Nu i augusti börjar vi gymnasiumet tillsammans och jagkan inte bli gladare. Det känns tryggt att spendera yttligare tre år tillsammans med Ida, min "bästa vän", min SYSTER.

Nu tackar jag för mig. Om ni inte har något bättre för er så kika in på min blogg: www.cirene.blogg.se

Kram :)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0