erfarenhet är att veta en massa saker som man inte bör göra

Har varit rätt dålig uppdatering från min sida, jag vet. Men har inte riktigt haft tiden och nästa veckan kommer det nog inte upp många inlägg av mig heller, då jag ska bort med skolan.

Ebba har ju redan berättat om dagen, att vi släppte ihop Enter, Fröken och Sigge. Så länge jag var där gick det väldigt bra och tillslut var jag tvungen att åka hem. Lite senare fick jag sms av Ebba där hon berättade vad Sigge gjort och att hon hade flyttat tillbaka honom. Känns lite kontigt att höra hur elak Sigge var mot Fröken, då jag aldrig sett den sidan av honom. Men vi får väl se hur det blir... Det löser väl sig på något sätt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0