Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder

vill först och främst bara säga att det är jätteroligt att ni kommenterar! :D fortsätt så ;)

Imorse åkte jag till stallet tidigt för att släppa ut hästarna. Egentligen är det rätt myigt att vara i stallet på morgonen, mötas av gnäggningar när man kommer in för att sedan höra hästarna tugga på sitt hö.

Fixade allt och åkte sedan hem. Nu ska jag dra till stallet igen för att rida. Sigge har så grymt mycket överskottsenergi nu så hade tänkt ta en långtur, men det snöar och har ösregnat hela dagen, så motivationen är väl inte på topp. Men jag vet att det blir bättre bara jag kommer ut :) När jag kommer tillbaka tar jag in hästarna samt fixar allt runt omkring för att sedan åka hem och städa på mitt rum. Jag ska försöka slänga ihop en text här ikväll, måste bli bättre på att uppdatera!





Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0