Forever young

Sigge har haft så grymt mycket energi de senaste veckorna då jag har sjukt mycket i skolan och då har jag inte haft orken eller tiden att rida så hårt. Men imorgon får jag jullov och var ledig idag, så nu blir det ordentliga ridturer igen.

Idag red jag ut själv en sväng, tänkte att han kanske skulle vara lugnare då och mycket riktigt så var han det. Dock väldigt taggad och hade otroligt mycket power i stegen, men det är bara kul! Travade och galopperade så mycket jag kunde, speciellt när det blev lite mer snö så han fick jobba lite extra. Gud vad duktig han var! Red på en väg och vände två gånger på den för han skulle få galoppera lite längre. Han brukar dra iväg som tusan när man har vänt men idag lyssnade han bra, så jag är nöjd :)



På vägen hem så låg det en smalar gren på vägen som jag knappt la märke till, men det gjorde Sigge som tog sats och hoppade över den som om det vore ett hinder på 1 meter. Haha, han är så söt min lilla buse :)<3




Kommentarer
Postat av: F + I = <3

Gott nytt år sweet<3heart

2011-12-31 @ 14:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0