Long time ago..

Dagarna flyger förbi och samma mönster varje dag. Snöbristen i Västerås börjar verkligen bli deprimerande nu.. Vill ha snö så man kan spränga fram i full galopp över fälten och rida runt i tjockis termokläder. Men som det ser ut nu kommer det inte vara en möjlighet på länge.
Under den senaste tiden har det blivit mycket mockning med våran allas stallmamma Johanna! Blivit diskussioner om mixade ämnen. Vi har på de senaste dagar kommit väldigt lätt in på ämnet - Hockeyspelares utseende. Inte mig något emot! Förutom att vi kanske har olika killar i tanke, men man kan inte få allt.
Jobbade Enter på paddocken idag - skrittjobb barbacka! Han var hur ärlig som helst och gjorde allt jag bad om. Inga protester när vi jobbade igenom sidorna med skänkelvikningar, öppnor och slutor. Hade sporrarna på för att få bästa effekt i skritten och som vanligt visar han personlighet! Tyckte han att jag va för irriterande med sporrarna slog han till med ena bakbenet upp mot sin mage. Så härligt att ha en häst som står upp för sig själv och inte är en nedstämd robot.
Avslutade sedan alltihop med att sitta av och vandrade iväg från honom, såklart hakade han snabbt på och följde mig vart jag än gick. Min bebis! :))
Mysig vinterbild som tar en tillbaka till tidigare års snömängd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0