My love for you is endless

Åh vilken underbar häst jag har!
Har inte ridit någon som helst dressyr på flera veckor förutom lite skrittjobb, men idag va underlaget i paddocken så fint så kände att det var dags att känna lite på dressyren. Min häst är så perfekt! Gick som en klocka i alla gångarter och jag behövde inte jobba mig till döds för att få honom dit utan direkt från början arbetade han på ordentligt.
I galoppen va han som en kanon som bara väntade på att få skjutas iväg, vilken energi alltså. Han blev lite tjurig där när jag krävde att han skulle lugna ner sig så svansen fladdrade runt och blev lite gunghäst på vissa ställen men när han hade lugnat ner sig så var han hur fin som helst.
Idag har Enter varit min i hela fyra år! Känns som det var igår som vi åkte iväg med transporten för att hämta honom och kommer än idag känslan när jag öppnade stalldörren i hans gamla stall och såg honom där på stallgången redo för avfärd! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0