nästa: stallet

Jag var i skolan i lördags då vi hade typ som öppet hus för föräldrarna och av den anledningen är jag ledig idag. Hade tänk att åka till skolan iaf, men beslutade mig ändå för att vara hemma eftersom man inte behövde. Så idag har jag sovit ut (känns som en evighet sedan!), har hunnit plugga lite och ska nu sticka till stallet.

Om jag hinner så skriver jag ikväll, men måste plugga en del och ska kanske ut och övningsköra :) det är verkligen hur kul som helst att övingsköra enligt mig, längtar massor tills ag får mitt körkort! Dock är det ju typ två år kvar men man kan väl få drömma lite ;) Kvällen kommer även bestå av MASSA plugg, har matteprov på onsdag på hela boken, kursprov, plus massor med andra saker som ska lämnas in och redovisas denna vecka.

Nej nu ska jag dra på mig ridkläderna och sticka ut :) Vet fortfarnade inte om jag ska vara duktig och cykla eller ta moppen...


You're simply the best, better than all the rest<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0