Tack Trigger, tack!

BLIR INGA STYCKINDELNINGAR ÄVEN NÄR JAG GÖR DEM..

Ungefär hela dagen har tillbringats i stallet då jag har min praktik där! Mockat, fixat hö, matburkar och vattenhinkar samt ridit Enter från 8-14.
Jag och Sara - vi praktiserar tillsammans - skrittade ut barbacka i skogen för att värma upp hästarna. I slutet av skogen innan man kommer upp vid våran paddock så rider man väldigt nära en av våra hagar där tre valackar går. Två av dem började springa runt lite när vi red förbi. De sprang förbi oss och iväg. Enter och Pandora reagerade inte så mycket av det, men när den tredje hästen som stod kvar sprang förbi blev dem lite sprattliga. Enter skulle sticka efter så han började galoppera, då gjorde Pandora samma sak. Pandora kastade sig även upp i luften och skulle kicka. Tog några galoppsteg tills vi fick stopp på dem.
Avslutade med skrittarbete på paddocken i ungefär en kvart. Samma arbete som igår. Enter känns bara bättre och bättre för varje gång! :))
blev tyvärr inga bilder :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0