22.20

har nu pluggat lite och känner att jag måste gå och lägga mig tidigt ikväll. Har lagt mig sent varje kväll i flera veckor nu, vilket har gjort att jag varit väldigt trött på dagarna. Så det måste det bli ändring på!
Imorgon ska jag först till skolan som vanligt, har idrott på morgonen och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Efter skolan blir det iaf STALLET!! Åh vad jag saknar min sötnos!! har varit borta från honom en dag och saknar honom massor! Så ser fram emot morgondagen :)
gammal bild på mig och Sigge.
jag längtar verkligen till våren! Vill börja träna på allvar nu, vill att Sigge ska bli helt bra i ryggen så vi kan börja hoppträna och tävla! Men det tar nog lång tid innan vi kan tävla igen, så vi får nog nöja oss med tömkörning ett tag framöver.
Ne nu ska jag stänga av datan. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0