bocka!

Idag red jag ut med Ida och Zandra, vi red
runt Klinta och sen ner till Hagbyholm.
Vi hade bestämt att vi skulle galoppera ner
till Hagbyholm och sen trava hem.
Så vi börjar galoppera, går hur bra som
helst, Enter och jag galopperar snett bakom
Ida och Sigge. Vad gör då min häst?
Han drar ner mule till hovarna, höjer rygger,
börjar kasta med hela halsen och studsa med
kroppen. Fyfan! Sådär har han aldrig gjort!
Och jag har endå haft honom i tre år!

Kände verkligen att jag inte hade någon
kontroll. Han studsade där med helt öronen
fram och tyckte det va så jävla kul. Det tyckte
inte jag...
Satt iallafall kvar!!

                     

Kommentarer
Postat av: sara :D

sv: okej! :D

2011-02-23 @ 17:55:56
URL: http://youknowsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0