Då och nu

Hann inte blogga nåt igår :( var uppe tidigt och åkte till Strömsholms ridgymasium för öppet hus, det verkade superbra! :) Sen åt vi lunch på Strömsholm och efter det åkte vi (jag, mamma, pappa och min syster som var med på öppet hus) ner på stan och kollade på ny mobil till mig. Hittade en som vi köpte! :D Det blev en röd HTC ;)
På kvällen när jag väl hade kommit hem blev det ut till stallet i kylan, fixade bara och gosade lite med Sigge :)

Vaknade vid 10.30 oh har precis ätit frukost :P Snart sticker jag till stallet :D Idag hade jag tänkt att plugga lite och även söka till gymnasium :)
Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Sara

vad ska du söka då? :)

2011-02-20 @ 15:48:36
URL: http://youknowsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0