Dagen

Dagen började med att jag och en kompis åkte till Kunskapsgymnasiet och hälsa på där och kollade lite hur det är där :) Ska ju söka in till gymnasiet nu under februari och det lutar väldigt mycket åt Kunskapsgymnasiet faktiskt. Går på kunskapsskolan (grundskolan) nu och trivs verkligen med sättet att plugga på. Det verkade iaf jättebra!
Vid 12 kom vi tillbaka till våran skola där vi pluggade nån timme innan vi slutade.

Stack till stallet, red med Johanna. Skrittade bara en liten vända, men det var trevligt :)
Efter det så fixade jag till Sigge och sen kom pappa och hämtade mig.

Imorgon är det nationella prov i svenska, läsförståelse. Är inte så nervös, vilket jag alltid brukar bli inför prov, men det kommer väl imorgon.

Nu ropar mamma att vi ska äta, så ska dra. Hejdå :)


        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0