Helgen! :D

Det blev Ida som fick blogga i helgen, jag var den
som istället satt på sidan om och smockade i mej godis
medans jag glodde på vad hon skrev :D
I mina öron lät det perfekt :D

I lördags hade jag skrittrace med Petra och hennes
biff Helmer, och vem vann?! :o
joooo, kapplöppningshästen Enter, han tar alla hur
lätt som helst :D vi var längder före!
Ida och Sigge va flera meter bakom Helmer, så ni
förstår ju hur långt bort hon var :o

Jag fixade åt 3 hästar för att Linda den jäveln inte
orkade åka ut till sin Ninio för att hon skulle kolla
på hockey på teven, som började klockan 4 :o
Men det gick ganska fort ändå :D

När vi va klara i stallet drog vi oss in och jag
tryckte ännu mera godis, glass och cola :ggg
Men dåååå! började vi köra SingStar, och vem
vann där då? :o joooooo, jag :D
vi hittade även våran nya älsklingslåt, bästa ever :D

Glömde bort att skriva att vi tvingade Petra, under
pistolhot att skjussa oss till donken så vi kunde
tjocka lite snabbmat också :D

Hände ungefär samma saker på söndagen :)
Plus att vi blev mobbade av en i stallet båda dagarna :(

                              

Kommentarer
Postat av: Liinda

öööj! :O de va faktist för att jag inte ens va hemma juuu ^^ och orkade inte åka fram o tillbaka bara för att liksom (A) men tack så mkt igen :D

2011-02-13 @ 23:39:26
URL: http://www.niniodelou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0