I go back to december

Svar på kommentar:

Evelina: http://stallmupparna.blogg.se/
Saknar dig vännen<3
Världens finaste Siggebus, du kommer få tillbaka honom, ni är så underbart fina tillsammans puckelrygg<3

Svar: Saknar dig massor!<3 Sigge är välrldens bästa och finaste häst! :) det vet jag inte, just nu känns det inte alls bra, men jag hoppas verkligen och gör allt jag kan. Tack, haha, vattenskalle :) <3


min syrra som hoppar Sigge på bilden :)

Kom hem för typ 1 timme sedan, har varit med min kompis Malin på stan och sedan åkte vi hem till henne :) på stan köpte jag
- en svart stickad tröja på JC
- Ett par skor (sandaler till sommaren) från Scorett
- Ett halsband (vet inte vad affären heter :P )

Har inte gjort så mycket mer idag, var ju i stallet imorse så fixade till Sigge då. Imorgon ska jag upp tidigt igen och släppa ut hästarna, så ska väl gå och lägga mig snart. Imorgon blir det mest stallet, då jag även har intag och kvällsfodring. Tänkte även att jag skulle försöka rida lite imorgon men får se, beroende på hur Sigge är i ryggen.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0