Nu ska jag...

.... packa :)
Något som jag verkligen inte tycker är roligt är att packa när man ska åka någonstans, men man måste. Imorgon efter skolan åker jag till stallet som vanligt men stannar kvar där, då jag och Ebba ska bo på gården över helgen för de som äger stallet ska åka bort. Ser verkligen fram emot denna helg! Det kommer bli skitkul, vi kommer nog mest vara i stallet, titta på film och käka godis :) Det är typ det ända vi gör när vi bor där :P Men det är rikti´g kul! :)
Så vi får se hur uppdateringen blir i helgen, om vi har tillgång till data och så. Men kan jag skriva så ska jag försöka göra det så mycket jag kan :)

Ne nu ska jag börja packa :)

Vi hörs! Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0