Ridtur med Ebbson :)

Efter skolan åkte jag till stallet, fixade allt först och sen tog jag in Sigge. Gud vad jag älskar den hästen! Så otroligt underbar i alla lägen. Fixade honom och sen skrittade jag och Ebba ut en sväng :) Det var rätt halt och jag var väldigt rädd att Sigge skulle spänna sig, men det gick bättre än vad jag trodde. Körde en skrittävling vilket var superkul! Något vi verkligen borde satsa på! ;)

Snart ska jag åka till Rocklunda och hjälpa min syster när hon rider, ska bli kul att träffa Rocklunda-hästarna igen :)

Hittade lite bilder som jag tänkte visa :)
  
              1.                                                           2.
 
                         3.                                                            4.

1. Bild från en pay and jump, på uppvärminen
2. Bild från samma pay and jump, fast inne på banan
3. En gammal bild från när jag red på Rocklunda ridskola, innan jag fick Sigge
4. Sigge och jag på ett ridläger

Hejdå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0