Sigge, skola och plugg

Jag älskar dig, Sigge <3

åh vad jag saknar tiden då vi hopptränade och kunde tävla! <3

Dagen har varit som vanligt, först skolan och sen stallet. Igår fick Sigge en behandling för sin rygg, så därför fick han vila idag också. Men imorgon ska jag få börja skritta honom :D Många av er tänker kanske nu att skritta inte är så märkvärdigt, men för mig betyder det jättemycket att få skritta honom, då han verkligen har varit dålig i ryggen och flera gånger har jag till och med gett upp hoppet om att få rida igen. Men nu kör vi på nytt och hoppas på det bästa.

Just nu sitter jag och pluggar lite, skriver på en teknikuppgift, men ska nog snart ta och stänga av datan. Imorgon är det nationella prov i svenska igen, skrivdelen/uppsats. Är inte alls nervös, vilket känns jättebra då jag alltid brukar stressa upp mig själv inför prov. Men ser fram emot skrivdelen imorgon, jag tycker faktiskt att det är väldigt roligt att skriva, speciellt berättelser :)


Kommentarer
Postat av: maria karlin

vad tråkigt att han är dålig i ryggen :(

2011-02-10 @ 16:32:55
URL: http://mkarlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0