Sorryy...

Sorry för att jag inte har bloggat nått på länge, har
verkligen inte haft någon lust.. Men nu känner jag mej
tvungen för att inte göra Ida ledsen!

Idag blev det en ridtur med Enters box och hagkompis
Helmer och Åsa. Man kan ju säga att dom två hästarna
inte passade att rida tillsammans ut på.. Båda lika tittiga
och ingen ville gå först, både gick och blåste upp sej men
dom fick turas om att gå först så till slut gick allt bra :)
Blev bara en lugn skrittur för det var andra gången som
Åsa satt på Helmer, Åsa är igentligen inte den som rider
varje dag, utan det är hennes dotter Petra.

 
Gammal bild på Enter från i sommaren 2009 ute på lösdriften.

Sitter och kollar igenom massa bilder på Enter, ibland fattar
jag inte att tiden går så fort, har redan haft honom i tre år..
Känns ibland som om det var två månader sen jag provred
honom!

                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0