Svar på kommentarer

Svar på kommentarer :)

Vendela & Sanna: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Blogga mera! :D

svar: Vi ska försöka, men både Ebba och jag har rätt mycket. Men självklart ska vi försöka :)

Maria Karlin:
http://mkarlin.blogg.se/
vad tråkigt att han är dålig i ryggen :(

svar: Ja det är verkligen jättetråkigt! Testar en ny metod nu, så hoppas på att det blir bra snart :)



Ännu en del av svenska nationella proven avklarade, känns bra :)
Idag fick jag skritta! Åh vad jag hade sett fram emot denna dag, men vad ser man när man är i skolan, jo att det snöade jättemycket! Hoppades på att det skulle sluta till jag skulle till stallet, men nej. Det har snöat hela dagen!! :( Men jag skrittade iaf en lite bit och det gick jättebra :) har köpt en ny pad till Sigge för ryggen som jag testade idag. Det kändes jättebra och hoppas verkligen att det fungerar nu! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0