Svar på kommentarer

Anna: http://glossies.blogg.se/
Vad fin häst du har :)
Svar: Tack snälla! :D Din häst är också hur fin som helst! :)

Malin: http://cirene.blogg.se/
Sigge är verkligen den finaste hästen ever! Han kommer bli bra snart Ida <3
Svar: Finaste Sigge :) jag hoppas det :)<3

Det är jättekul att ni kommenterar! Fortsätt med det :)



Var först i skolan som vanligt. Hade prov direkt på morgonen och efter det hade jag en tyska redovisning. Båda gick bra och resten av dagen flöt på. Efter skolan stack jag till stallet, blev en liten ridtur :) Sigge känns mycket bättre nu när jag rider, men när jag känner igenom ryggen så är han väldigt öm. Men på tisdag så kommer en massör ut och kollar på honom, så hoppas det blir bra :)

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, men ska gå ch lägga mig tidigt ikväll då jag ska ut till stallet tidigt imorgon bitti och släppa ut hästarna. Jag ser faktiskt fram emot det! Visst, det är jättejobbigt att gå upp på morgonen, men när man väl är i stallet är det riktigt kul. Det är så härligt att vara där ute på morgonen, när allt är så tyst och det enda man hör är hästarna som tuggar på sitt hö. Riktigt mysigt :)

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer :P
Ha det bra! Kram :)


Kommentarer
Postat av: Zandra

Pözza min bäbis fråm mig i morron :*

2011-02-04 @ 21:17:24
Postat av: Evelina

Saknar dig vännen<3

Världens finaste Siggebus, du kommer få tillbaka honom, ni är så underbart fina tillsammans puckelrygg<3

2011-02-05 @ 15:22:47
URL: http://stallmupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0