Vare en ren eller ett rådjur?

Idag red jag med Ida i kylan!
En rekomendation, rid aldrig med vanliga
tummvantar, man känner sej som en riktig
nybörjare!
Två väldigt pigga hästar idag, men det är
alltid lika kul att rida med Ida, för det går
inte en minut utan att vi skrattar.
Vi såg även ett djur som stod på grusvägen
där vi galopperade, jag hade svårt att förstå
vad det var för slags djur, framifrån såg det
ut som en ren, men när den vände sej om
såg det ut som ett rådjur.. den va grå, som
en ren, men renar finns ju inte här..

Drog även med Ida in i hästaffären på
gården, som vanligt började jag plocka
på mej saker medans Ida mest kollade,
sen efter kanske tjugo minuter därinne
tog även hon några saker.
Jag kom iallafall ut med ett nytt träns,
skitsnyggt, ett pannband, lite bögigt men
what a hell,
en äppelgrön flyveil till i sommar
och ett par ridvantar till i sommar!
Och allt det gratis! :D

             

Kommentarer
Postat av: sara :D

men ååh :o

jag vill också till den där ridsportsbutiken och kolla! :(

2011-02-20 @ 22:14:53
URL: http://youknowsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0