Lite kort om Ida och Sigge :)

Hej! Jag tänkte berätta lite kort om mig och min häst :)

Jag heter Ida och är 15 år.  Jag går i 9:an på Kunskapsskolan och trivs jättebra där, men snart är det dags för gymnasiet vilket jag verkligen ser fram emot! :) Mitt liv består till stor del av djur och jag älskar verkligen hästar. Jag har en egen häst sen lite drygt 2 år tillbaka. Inom ridningen gillar jag mest hoppning och är inom den grenen jag vill tävla.

Lite kort om min häst:
En valack som heter A Secret, men han har alltid kallats och lyssnar på Sigge. Ett engelskt fullblod på 18 år, 1.65 i mankhöjd. Jag har haft honom sen den 1 december 2008 och vi har hunnit göra väldigt mycket tillsammans. Han är en allround-häst som älskar allt från mysiga uteritter till håra ridpass på padocken. Jag har lärt mig massor med honom och ser fram emot ännu mer :) Vi har dock inte hunnit tävla så mycket, då jag inte har haft möjlighet till det. Men vi har startat en lokal hopptävling på 1 meter och tävlat klubbtävlingar, samt varit med på flera "pay and jump".

Slänger upp lite bilder på oss. Vill bara säga att vissa bilder är väldigt gamla.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0