22.03

Idag blev det konditionsträning för Sigges del. Jag körde inte slut på honom, men han var ritkigt duktig och gav allt :) jag red på en väg fram och tillbaka och efter att ha vänt en gång blev han riktigt taggad! Han ville gärna bocka lite, så fick jobba med det också :) Han blev ritkigt svettig och var till och med löddrig på halsen där tyglarna legat, så jag är nöjd :)

När jag hade ridit tog jag in Enter och borstade honom och fixade det vanliga medan han och Sigge stod och åt. Fixade lite i stallet och fyllde på vatten i hagen till hästarna inna jag släppte ut dom och mockade.

Ja sen var det väl inte så mycket mer som hände i stallet...? Nej tror inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0