bett

För några dagar sedan fick jag Hööks-katalogen. Det är verkligen en katalog som jag kan läsa hur många gånger som helst och varje gång hittar man något nytt man vill ha. Pest och pina när man måste spara pengar...

Just nu är jag väldigt inna på att köpa ett gummibett till Sigge, egentligen mest för att se hur han funkar på det, men samtidigt så känner jag att det är lite bortkastade pengar om han inte alls skulle trivas med det. Själv är jag även jättedålig på olika bett och deras funktion och har alltid ridit på vanligt 3-delat med lösa ringar sedan jag fick Sigge. Jag har hört att det är bra att varriera bett lite då och då, men eftersom jag är riktigt dålig på bett så vill jag inte byta och det blir en negativ effekt.



Byter ni bett ofta på era hästar?
Vad använder ni för bett och är ni nöjda med det bettet?




Kommentarer
Postat av: Sara- Hamreryttarna

Byter aldrig eftersom hon är ridskolehäst.

Hon har tredelat och går bra på det :D

2011-07-16 @ 20:25:44
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0