BLOPPIS!

Tänkte göra likadant som min vän på www.hamreryttarna.blogg.se och ha en bloppis!

Har så otroligt mycket saker, både häst och ryttar saker som jag ej använder! Lika bra att sälja bort det!





Grimma, Flyveil och grimskaft, matchande. Str: Cob Pris: 60:-



Rött Schabrak med en guld passpoal och en guld/röd passpoal
Str: Full Pris: 50:-


Rosa Vojlock, Str: Full, men liten i str passar ponny Pris: 30:-


Röd vojlock, Str: Full, men liten i str, passar ponny. Pris: 30:-




Eggbett tredelat med fastaringar, Str: 10,5 cm Pris: 180:-

Senskydd, Svarta. Str: Ponny/S Pris: 100:-

Senskydd, Svarta. Str: Ponny/S Pris: 150:-
OBS: Kommer tvättas innan köp!
Knappt använda!

Bakstryckkappor, Svart. Str: Cob/M Pris: 120:-
Knappt använda!

"Pigghandske", perfekt som massage eller vid fällning!
Pris: 30 :-

Ryktborste, aldrig använd! Pris: 40:-

Sadelgjord, anatomisk. Str: 120 Pris: 100 :-
OBS: Kommer tvättas innan köp!


Schabrak i tegel nyans, knappt använt. Str: Full, Pris: 50:-
OBS: Är inte så skrynligt när det ligger på hästen!!


Grå/Brunt Schabrak, knappt använt. Str: Full Pris: 50:-
OBS: Är inte så skrynkligt när det ligger på hästen!!

Om ni är sugna så tveka inte att skicka en kommentar eller ett mail till [email protected], vid snabbt köp eller vid köp av flera saker kan pris diskuteras!


EDIT: Har även 10 olika par av tyglar som jag vill sälja, svarta och bruna i olika modeller, någon som är intresserad så kan jag ta bilder och lägga upp på det med!
Har även ett par helskodda ridbyxor Str: 38 som är brun rutiga som jag vill sälja, knappt använda!!

Kommentarer
Postat av: Sara- Hamreryttarna

jag skulle vilja ha ryktborsten men sparar pengarna nu så nepp!:D

2011-07-17 @ 22:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0