Min ridning börjde på ridskolan

Hittade en del bilder från tiden jag gick på ridkola, innan jag fick Sigge. jag red på ridskola i ca 7 år. Själv tycker jag det är ganska lång tid och är lite besviken att jag inte utvecklades mer. Jag stod stilla i flera år innan jag skaffade Sigge. Men det är lätt att tänka tillbaka istället för att se hur bra man har det nu som hela tiden utvecklas.

Detta är från mitt första ridläger, tror det är på en D-ponny?


Japp, här var det hoppning på högsta nivå. Nej vi hoppade aldrig särskilt högt någon gång under hela min ridskoletid. Vi jobbade ist väldigt mycket med vägar och sits.
Denna här var en av mina favoriter, Serenad. Ett sto som är otroligt lik Sigge utseéndemässigt och hur mysig som helst att rida :) detta var första gången jag hoppade henne:


Miss Elina, min favorit under den senaste tiden på rodskolan. Ett ponnysto med ett väldigt stort hjärta. Ställde alltid upp i alla lägen och supermysig att rida. Hon krävde inte så mycket en men en otroligt framåt häst utan att vara pigg:





Vill ni se mer bilder?
Kanske någon bildbomb?
På vad i så fall?
Kanske något videoinlägg?

Jag har helt slut på ideér känns det som, så kom med förslag vad ni vill ska komma upp här på bloggen. Vi behöver eran hjälp att bli så bra som möjligt! :)


Kommentarer
Postat av: Sara- Hamreryttarna

Var med i bloggtävlingen och tävla om fina priser!

http://hamreryttarna.blogg.se/2011/july/tavling-1.html

2011-07-18 @ 10:50:25
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hej!

D-ponnyn på första bilden är Richie, jag sköter honom & idag är han 24 år. Kände bara för att säga det x)

2012-04-06 @ 20:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0