happyface :D

Just nu är jag riktigt glad! Sitter egentligen bara i min säng, lyssnar på musik och chattar med vänner.

Kan berätta något roligt :) Denna vecka ska en kompis hänga med till stallet och ta kort på mig och Sigge :) Sk bi väldigt roligt med tanke på att jag verkligen behöver nya bilder! samtidigt tycker jag att det är otroligt lärorikt att se sig själv rida på kort eller film, att själv kunna se vad man behöver jobba med. Jag tror att det är viktigt att man vet sina misstag men även veta om sina bättre sidor och att kunna stå för det. Dock är det något jag behöver jobba med :P



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kunde ju ta bilder... men men...

2011-07-18 @ 10:55:28
URL: http://cirene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0