planer

Förrlåt att jag inte hunnit skriva något, varken igår eller idag. Mén jag har verkligen inte hunnit... Imorgon får vi även se hur uppdateringen kommer att se ut. Först ska jag till stallet, rida Sigge och ta hand om Enter. På eftermiddagen ska jag ut med några vännner och sen ska Malin sova hos mig, trevligt :)


Malin och Sigge fick stå för bilden :)

Det var lite om morgondagen, idag då...
Jo, idag var jag först i stallet. Red dressyr i paddocken, provade nya bettet som jag tyckte funkade rätt bra. I övrigt var Sigge inte så arbetsvillig att gå i form så jobbade mest på att han skulle lyssna för små tygeltag och för sätet. Gick rätt bra faktiskt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0