rubrik???

Har inte hunnit skriva något idag, men såg att Ebba har varit aktiv :)

Hade tänkt att berätta om dagens ridpass, men allt har ju Ebba redan sagt så finns inte så mycket mer att tillägga. Kan säga att Sigge kändes mjuk och fin. På vägen hem blev det även lite arbete i galoppen för min del och det gick över förväntan! De senaste dagarna/veckan har han alltid börjat bocka och dra massor på hemvägen, så har inte kunnat galoppera så långa sträckor. Men idag var han superduktig, lyssnade på en gång när jag tog tillbaka honom :)

Idag blev det ju som sagt en ganska flumdag inom ridningen, men man måste få ha sådana här dagar också tycker jag. Imorgon är det dressyrträning för Camilla och hoppas verkligen på att Sigge är lika fin som han var förra veckan :)

Efter träningen imorgon hade jag tänkt att fixa lite i stallet, saker som man borde göra men som aldrig blir av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0