tjejtjusaren enter? ;)

Idag fick Enter stå (vill börja varva ner honom nu eftersom han kommer få sommarvila när jag är på semester), åkte ut vid halv fyra, mockade och fixade all mat. Efter det gick jag ut och mockade i hagen som Enter går i nu. Den är inte jätte stor, men endå inte mini liten så jag tycker att den ska mockas iallafall varannan dag, för det blir ju fräschare i hagen då och man håller bakterierna samt de flesta flugorna borta!

Borstade Enter och fixade lite med alla hans småsår, han är jätte vacker med tre blå sprays fläckar på halsen och ganaschen.. Tog sedan in Enter, Fröken och Nathelle för natten.

Om vi säger såhär, Enter är kungen i hagen med alla sina tjejer! haha.. han stormtrivs med Fröken, Pandis och Nathelle den lilla pojken. Vet att det finns två valacker i valackhagen som är väldigt avis på honom!




Mina fina stora arabpojk! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0