dressyr barbacka och gamla bilder

Klockan är över midnatt, jag sitter i min säng med datan i knät och kan inte sova. Hade ganska tråkigt, men... så läste jag inlägget som Ebba hade skrivit om hennes ridpass idag och shit vad jag började garva! Hur lyckas man fasta med foten i en slang som hänger på ett staket? :o 

Just ja! kan kan ju berätta om mitt ridpass ;) Idag blev det ett dressyrpass barbacka för min del också. Har inga nya barbacka-bilder så jag slänger upp några gamla jag hittade, inte de snyggaste men man får väl bjuda lite :P


I början var Sigge ganska seg i bakdelen och bara släpade fötterna efter sig. Så under uppvärmningen travade jag över en något upphöjd bom. Då började han lyfta benen och då kom han även igång med bakkärran :) Jobbade sedan lite mer över den, lite tempoväxlingar och olika storlekar av volter. Shit vad fin han var i slutet! Det var verkligen ett sådant pass som man öskar att någon hade tagit kort. Sigge gick helt klockrent och själv var jag ganska nöjd över min sits (som brukar vara katasrofal när jag rider barbacka), supernöjd faktiskt :D



Ska försöka dra med mig någon kompis snart och fixa lite nya bilder på mig och Sigge (eller "tjockis" som jag kallar honom nu). Känner att jag bara rullar runt på bilder från vårat första år tillsammans...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0