idag red jag...

Idag red jag iväg till klätterbacken med Sigge och klättrade där några gånger. Sigge var superduktig! Sen tog jag en sväng i skogen på en stig med mycket stenar och rötter, vilket var väldigt bra träning för min gosse som aldrig lyfter på hovarna i skogen. Sen blev det lite trav på TAGGAD häst, men shit vad fin han var! men så fort jag gjorde en halvhalt så börjde han lyfta lite fram, när jag då drev på honom var det galopp som gällde, enligt Sigge. Så hade en del att jobba med men när han väl gick i det tempo jag ville så var han underbar! :)



Imorgon är det dressyrträning för Camilla. Hoppas på att Sigge känns lika mjuk och fin som idag, men det återstår att se :) Förra gånger var jag inte så jättenöjd efter träningen, så imorgon får jag skärpa till mig och rida ännu bättre!


Andra gången jag red honom...

Imorgon ska jag även träffa Malin, så vi får se hur uppdateringen blir. Men jag ska försöka hinna slänga in något inlägg :)

Nu ska jag sova. Godnatt!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0