Helgens planer, från fredag till söndag

Funderar på att krypa till sängs. Imorgon skka jag försöka att inte sova bort mer än halva dagen, som jag brukar. dagens planer är istället ska jag sticka till stallet vid lunch, sedan kommer min farmor och farfar från Stockholm och hälsar på (träffar inte de så ofta så vore ju trevligt att inte vara i stallet just då) och på kvällen sk jag ut och träffa tjejerna från gamla klassen :) usch vad hemskt det låter att säga "gamla klassen" men vi går ju inte i samma klass längre eftersom vi har gått ut nian och ska nu börja på olika gymnasium. Sak samma, vi ska iaf ut och ha lite kul och tror det kan bli väldigt trevligt :)



På lördag blir det stallet som vanligt och sen ska jag troligtvis träffa pojkvännen en stund :)
På söndag bliir det stallet såklart och sen ska jag, Malin, Fahrim och Benjamin hitta på något, ser fram emot det också :)
Med andra ord blir det en rolig helg och jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan, det lovar jag! Har även varit på Ebba att hon måste börja uppdatera lite mer, tycker inte ni också det? :)



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: a l e x a n d r a - Hamreryttarna

sv till ebba; taaack :D

2011-07-15 @ 12:45:34
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: a l e x a n d r a - Hamreryttarna

sv till ebba; åh vad roligt, får försöka hitta på nåt mer att skriva och rita om ^^

2011-07-15 @ 12:47:15
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0