14.33

Vill börja med att säga förlåt för att jag inte skrev något igår, tiden räckte inte till.

Nu sitter jag och lyssnar på lite musik och ska planera dagens ridpass. Idag är det dressyr som gäller och jag är riktigt taggad efter träningeen för Camilla när han gick så grymt bra! Ska nog jobba på liknande sätt idag för att se om det verkligen sitter, men lite annat blir det såklrt :) Vet inte riktigt än, så kan skriva sen och berätta.

Tänkte att jag skulle försöka dra med mig någon som kan ta lite kort snart. Har inte alls många bilder inom dressyren på mig och Sigge. Tycker äveen att man kan utvecklas enormt mycket av att se bilder/filmer när man själv rider, för att se sina misstag och förbättra de.

Bilder på mig och Siggge förra sommaren:



Som ni ser har jag massor att jobba med!
Men nu ska jag gå, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0