23.49

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men har verkligen haft bloggtorka. Tyvär kommer det inte heller bli så mycket uppdatering från min sida fram till onsdag nästa vecka. Jag åker nämligen till Kroatien imorgon :) Har haft fulllt upp hel dagen med att hinna med massa förberedelser och ska forstätta att packa lite nu :P

Det ska bli riktigt skönt att komma bort ett tag! Dock kommer jag sakna Sigge och vännerna otroligt mycket!! Vet inte hur jag ska klara mig, men Ebba har lovat att sköta min buse så jag får väl lita på henne.

haha, bjuder på några ego-bilder.

har provat sommarkläder och bikinis större delen av kvällen, kul när man hittar nya kombinationer :)

Nu måste jag fortsätta, ska upp tidigt imorgon och åka till hästen för att sedan åka till Arlanda vid 13.30.

Kanske hinner slänga upp något inlägg innan jag åker, men annars så hörs vi nästa vecka :)

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0