ARG!!!

Förslåt för dålig uppdatering, men har verkligen inte hunnit. Har haft saker att göra hela tiden, men det har varit roligt :) Bland annat har jag varit på Strömsholm fredag och lördag, kan berätta mer någon annan dag.

Just nu är jag riktigt arg! Det har verkligen varit en jättebra helg oh en superbra dag! Men så skulle jag prova kläderna som jag ska ha imorgon på avslutningsmiddagen och det ser inte okej ut. Jag blir helt frustrerad när jag inte hittar något. Frågde mamma vad hon tyckte men vi har då inte samma smak så den planen rök. Har ingen lust alls att gå på middagen imorgon, känns som om jag ändå inte kommer hitta något att ha på mig. ne nu blev jag riktigt sur!

Hoppas ni har det bra iaf. Men får tänka på dagen och resten av helgen så blir jag väl glad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0