Dagens planer

Jag gick upp tidigt idag för att åka till Sigge. Blev ingen riding idag utan åkte bara ut och gav honom lite mat samt borstade honom :) Stod ute och han höll på och somna, sötisen.
Vid 12 ska jag åka till  våran stuga och på vägen hämtar jag och pappa upp Malin som ska med :) Det är första gången vi firar midsommar tillsammans, så ser verkligen fram emot det! :)
Bild från skolavslutning i år, har inte så många bilder på mig och Malin på denna data så denna för duga.

Nu har jag precis duschat och ska gå och fortsätta fixa mig, samt packa då vi stannar där till lördag. Av den anledningen kan jag inte blogga något till dess, så vi får väl hoppas att Ebba skriver nåt :)
Ha det bra och glad midsommar till er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0