Flughuva!

Nu när hästarna går ute på bete brukar Enter alltid få ha en flughuva på sig. Älskar verkligen min flughuva, nät över ögonen och öronen, sen är det ett hål för pannluggen!
Det enda med den är att Enter fick gigantiska skav under ganascherna men då tog jag hem den och sydde på en bit resår där man spänner och då blev den perfekt!


Detta är den jag har nu, blå med cremé färgat nät.

Och nu tänkte jag köpa en ny, alltid bra att ha två av samma sak har jag märkt!
Men den finns inte kvar i den blåa färgen :( Nu finns den bara i vit..


Den nya, samma, fast annan färg.

Vilken färg tycker ni va snyggast, blå eller vit?  

Kommer endå köpa den "nya" men jag vet att den kommer bli skitig direkt!
Denna flughuva finns på Hööks för 129:-

Kör ni med flughuvor/flyweils under sommaren eller låter ni dom gå utan?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0